Acampada L'H: 05/30/11

lunes, 30 de mayo de 2011

ACTA ASAMBLEA 30 de mayo de 2011

ACTA ASAMBLEA 30 de mayo de 2011

PREVIOS
Leen el manifiesto y a continuación recuerdan el funcionamiento de las asambleas. Hablan y explican el tema de los signos, las “opiniones mudas” respeto a las opiniones de todos los temas a tratar.
Se incorpora el signo de “no al sexismo” explicando que no somos mujeres ni hombres, sino personas y nos debemos tratar como tal.

A continuación se da paso a unos 15 minutos de micro abierto. Comentan diferentes experiencias y/o pensamientos personales.
Una persona propone realizar una cadena de favores, pone como ejemplo: si alguien quiere cambiar el plato de ducha yo me ofrezco, a cambio de otro favor; entre todos se podría hacer y no depender tanto uno de los otros, sino ayudarnos y apoyarnos más.

Una vez terminado el micro abierto, leen el escrito “ESTO YA NO ES UNA MANIFESTACIÓN, ES UNA REVOLUCIÓN”. Firmado Seudónimo. Basta!

ORDEN DEL DÍA

  • Próxima tarde temática: “ el paro “.
  • Organización de todas las comisiones.
  • Valorar i votar, si la acampada continúa.
  • Propuesta para ir a las acampadas del Baix Llobregat y pl. Catalunya, a repartir información y también recopilarla.

Se pasa a leer el acta del día anterior y a explicar los puntos a tratar en la asamblea.

2. COMISIONES

Comisión de acción:
  • Se ha propuesto ir la mañana del 31 a las oficinas del INEM a repartir octavillas y a informar de la charla del paro de esta tarde en la pl. del Ayuntamiento.
  • Hicimos 2000 octavillas, que se repartieron por barrios como: santa Eulalia, sant Josep, L’Hospitalet centre, por Avinguda Carrilet, Can Vidalet, Bellvitge, Pubillas Casas, etc. Se pide por favor que todo el que pueda y/o quiera hacer fotocopias que se ofrezca voluntario, para después poder repartirlas por institutos, centros culturales, bibliotecas, etc. Lo agradeceríamos muchísimo.
  • La oficinas del INEM están en C/ Girona - C/ Cobalto (cerca de las vías de la Renfe de Bellvitge).

Comisión de contenidos:
Martes 31 de mayo: día temático EL PARO
  • De 20:30 a 22:00 charla y debate con la Asociación de parados de L’H, Asociación de parados de Bcn y la Cooperativa Integral Catalana con Enric Durán.
  • El debate será de media hora con propuestas de alguna acción.

Jueves 2 de junio: día temático LA INMIGRACIÓN
  • Quizá habrá un taller de SOS Racisme.
  • La charla será a cargo de Unitat contra el feixisme i el racisme de L'Hsopitalet.

Temas pendientes:
  • Intervenir en el próximo pleno que se realizará en el Ayuntamiento.
  • El próximo martes 7 de junio día temático hablando de LA VIVIENDA.

Comisión de difusión:

Es primordial para que la acampada siga hacia adelante. Recuerdan que faltan cosas en cocina, sobretodo comida y agua, en comisión de cocina están las listas de lo que se necesita.

Falta gente para difundir por internet. (Algunos se han ofrecido como voluntarios para ir ayudando).

En la carpa de información se recogen firmas:
  • dimisión de Felip Puig
  • contra los recortes en educación, sanidad y personas discpacitadas
  • a favor de la acampada de L’H y BCN
  • instancias para saber el sueldo de la Nuria Marín y los regidores
No toleramos que se nos golpee por expresar nuestro punto de vista.

Comisión de actividades:
Han hecho una agenda común que se colgará visible, donde se engancharán, con un postit, todas las actividades que se realizarán a lo largo de la semana.
Todas las actividades pasarán por asamblea, después a actividades y de actividades a difusión y se difunde.
martes 31 de mayo Se hará un mural representativo con el tema del paro para que la gente pueda escribir lo que quiera en él.
jueves 3 de junio Se hará un gran mapa del mundo para que cada uno ponga de dónde es.
viernes 4 de junio Música en la plaza de 5 a 7 de la tarde.
sábado 5 de junio Cine fórum, y documentales relacionados con los desahucios.

Comisión de infraestructura y material:
Han hecho una evolución en cuanto a la estructura de las zonas, han quitado todos los cartones que había, han puesto las comisiones en fila, y el punto de información en el centro de la plaza.
Llovió y por eso se tuvo que tirar las velas y carteles que cubrían la plaza, ya que se mojó todo y no se pudo hacer otra cosa.
Se necesitan lonas, telas o carpas para poder cubrirnos mejor si nos llueve.
El demás material estará apuntado en la comisión de infraestructuras.

Comisión de medio ambiente: (nueva comisión aprobada por asamblea)

En la misma asamblea se crea esta comisión (después de un debate). Ven necesario sanear los árboles y aprovechar todos los espacios para unos huertos.
Salieron 5 o 6 personas que se comprometían a formarla y ponerla en funcionamiento.


3. ¿CONTINÚA LA ACAMPADA?
Se vota el seguimiento de la asamblea y acampada indefinidamente, aunque cada semana se revisa esta decisión para que podamos tener en cuetna cómo está la gente y el panorama.

Ana y Víctor estuvieron en la asamblea del 29 de mayo en Barcelona y explicaron todo lo que se dijo en dicha asamblea. (Podéis leerlo en el blog de acampadabcn junto, también, a las próximas manifestaciones i acciones.)

Se debería de asociar comunicación con otras acampadas del Baix Llobregat. (queda pendiente).
Los sábados a las 12 de la mañana en plaza Cataluña de Barcelona, se concentran todas las asambleas de las acampadas de alrededores. El sábado pasado fueron dos personas.

Se dedican unos minutos a valorar la asamblea con el micro abierto:
Comentarios:
La asamblea ha ido muy bien.
Un vecino pide que, en las asambleas, a poder ser, no exista tanta distancia entre unos y otros. Se comentará entre comisiones.
PRÓXIMA ASAMBLEA
Siempre tienen que ser personas diferentes, por aprobación de asamblea. Salen algunos como voluntarios.
Para el próximo miércoles en la asamblea:
  • Saray: toma de acta.
  • Andrey: moderador.
  • Brisa: turno de palabra.
  • Emma: refuerzo de la apuntadora del acta.

Próximo viernes:
  • Noemí: tomará el acta
  • Se necesitan tres personas más para conducir la asamblea

RECORDATORIOS
Hay un tablero para que se apunten todas las actividades a lo largo de la semana para pasarlas a difusión, y también recuerdan todas las acciones dichas anteriormente.

Fin de la asamblea

ACTA ASSEMBLEA 30 de maig de 2011

PREVIS
Es llegeix el manifest i a continuació es consensua el funcionament de l'assemblea: els signes, les “opinions mudes” i el respecte envers les opinions de tothom en parlar dels temes.
S'incorpora el signe de “no al sexisme” perquè no som dones i homes, sinó persones i com a tals ens hem de tractar.
A continuació es dóna pas a uns 15 minuts de micro obert per a experiències i/o pensaments personals.
Una persona proposa realitzar una cadena de favors, posant com a exemple: si algú vol canviar el plat de duxta jo m'ofereixo, a canvi d'un altre favor. Entre tots es podria fer i així no dependríem tant i ens ajudaríem i ens recolçaríem.
Una vegada acabat el torn de micro obert, es llegeix el text “ESTO YA NO ES UNA MANIFESTACIÓN, ES UNA REVOLUCIÓN”, suscrit per Basta!, un seudònim
ORDRE DEL DIA
  • Pròxima tarde temàtica: L'ATUR.
  • Organització de les comissions.
  • Valorar i votar si l'acampada continua.
  • Proposta per anar a les acampades del Baix Llobregat I difondre i recaptar informació.
Es llegeix l'acta del dia anterior i s'expliquen els punts a tractar en assemblea.

2. COMISSIONS
Comissió d'acció
  • S'ha proposat anar el dimarts pel matí (31 de maig) a les oficines de l'INEM a repartir octavetes i a informar de la xerrada sobre l'atur de la tarde (pl. Ajuntament).
  • Es van fer 2000 octavetes, que es van repartir pels barris (Santa Eulàlia, Sant Josep, el Centre, Avinguda Carrilet, Can Vidalet, Bellvitge, Pubillas Casas, etc). Es demana que tot aquell que pugui i/o vulgui faci fotocòpies i les reparteixi pels instituts, centres culturals, biblioteques, etc. S'agrairia molt que es presentessin molts voluntaris.
  • Hi ha dues oficines de l'INEM: al c/ Girona i al c/ Cobalto (a prop de les vies de la Renfe de Bellvitge).
Comissió de continguts:
Dimarts 31 de maig serà el dia temàtic sobre L'ATUR.
De 20:30 a 22:00: xerrada i debat amb l'Associació d'aturats de L’H, l'Associació d'aturats de Bcn i Enric Duran (Cooperativa Integral Catalana). El debat serà de mitja hora amb propostes d'alguna acció.
Dijous 2 de juny serà el dia temàtic sobre LA IMMIGRACIÓ
  • Potser hi haurà un taller de SOS Racisme.
  • La xerrada serà a càrrec de la Unitat contra el feixisme i el racisme de L'Hospitalet.
Temes pendents:
  • Intervenir en el proper ple de l'Ajuntament.
  • Dedicar el proper dimarts a L'HABITATGE.
Comissió de difusió:
És essencial que l'acampada tiri endavant, per tant cal recordar que a la cuina falten moltes coses, especialment menjar i aigua. A la carpa de cuina, hi ha una llista de necessitats.
Fa falta gent per a fer difusió per internet. A la mateixa assemblea hi ha hagut gent que s'ha ofert per a donar un cop de mà.
A la carpa d'informació es recullen signatures:
  • per la Dimisió de Felip Puig
  • contra les retallades d'educació, sanitat i persones descapacitades
  • a favor de l'acampada de L’H i BCN
  • instàncies per a saber quin és el sou de la Núria Marín i els regidors
No tolerem que se'ns pegui per expressar el nostre punt de vista.
Comissió d'activitats:
S'ha fet una agenda comú (cartell) que es penjarà en un lloc ben visible, en ella s'enganxaran, amb postits, totes les activitats que es faran al llarg de la setmana.
Totes les activitats passaran per l'Assemblea, després a Activitats, i d'aquí a Difusió per poder arribar a tothom.
dimarts, 31 de maig Fer un mural sobre l'atur per tal que tothom pugui penjar o escriure el que vulgui.
dijous, 2 de juny Fer un gran mapa del món per tal que cada persona pugui indicar d'on és.
divendres, 3 de juny A la plaça hi haurà música per la tarda (5-7pm).
dissabte, 4 de juny Cine fòrum i documentals sobre els desnonaments.

Comissión d'infraestructura i material:
S'ha remodelat l'acampada per a poder mantenir millor l'ordre. Ara les carpes de les comissions estan ubicades en filera, tret de la d'Informació que està al mig de la plaça. S'han eliminat tots els cartrons i els murals i cartells estan millor col·locats.
El dilluns va ploure una mica i es van haver de retirar les espelmes que havíem posat el divendres passat i, malauradament, també els dibuixos dels nens. Si torna a ploure, caldrà aconseguir lones i tendalls.
La resta de materials necessaris està en una llista a la carpa de la comissió.
Comissión de medi ambient:
A la mateixa assemblea s'aprova la seva creació (després d'un debat). De moment la formen 5 o 6 persones.
Caldria sanejar els arbres de la plaça i aprofitar els espais per a fer horts.

3. L'ACAMPADA CONTINUA?
Es vota que l'acampada continuiï indefinidament, però cada setmana es revisa aquesta decisió per a poder estar atents a com està la gent i el panorama.
També s'arriba al consens de fer assemblees normals els dilluns, dimecres i divendres. Els dimarts i els dijous seran dies temàtics.
3. RELACIÓ AMB EL BAIX I pl. CATALUNYA
Ana i Víctor van anar a l'assemblea de Barcelona el diumenge 29 de maig i expliquen el que es va parlar allà. (Podeu consultar el blog de l'acampadabcn, on també trobareu pròximes manifestacions i accions.)
Resta pendent quina mena de coordinació volem amb la resta d'acampades del Baix Llobregat.
Els dissabtes a les 12 del matí, a pl. Catalunya, es troben les assemblees de tots els barris i municipis propers. A la del dissabte passat van anar dues persones i sempre hi anirà algú.
Es dedica una estona a valorar l'assemblea i es deixa el micro obert.
Comentaris:
  • L'assemblea ha anat molt bé.
  • Un veí demana que en les assemblees, no existeixi tant d'espai entre uns i altres i es decideix portar-ho a les comissions per mirar de treballar-ho.

PROPERA ASSEMBLEA
Sempre serà rotativa la responsabilitat de conduir l'assemblea (aprovat així).
Per al proper dimecres:
  • Saray: pren l'acta.
  • Andrey: moderador
  • Brisa: torns de paraules.
  • Emma: reforç de qui pren l'acta.
Per al proper divendres:
  • Noemí pren l'acta.
  • Han de sortir la resta per a poder conduir l'assemblea.
RECORDATORIS
Hi ha un taulell amb totes les activitats que es faran al llarg de la setmana.
Així es podran passar a Difusió.
Fi de l'assamblea

Diumenge 5 de juny / Domingo 5 de junio 2011


Tarda

PARTIT DE FUTBOL - es pot jugar al carrer?
PARTIDO DE FUTBOL - ¿se puede jugar en la calle?


reunió amb L’ASSOCIACIÓ DE VEÏNS/ES (30/05/11)

(català)


Ens hem presentat a la seu de la Federació d’associació de veïnes i veïns de l’Hospitalet del Llobregat per presentar formalment l’acampadalh a la seva assemblea.

La reunió va servir per a exposar l’origen, funcionament i estat de l’acampada des de l’ocupació de la plaça de l’ajuntament i per compartir les seves impressions, inquietuds i ànims. Les diferents presidències de les associacions van expressar la seva conformitat i alegria per la iniciativa veïnal, la qual esperaven des de l’ocupació a la Plaça Catalunya de Barcelona. I després d’una roda de participacions individuals, les principals manifestacions més comuns en quant al moviment en general van ser les
següents:

  • Aquest moviment, revolució, no ha sortit del no res, és la continuïtat de moltes altres lluites al llarg de la història del nostre país
  • Com persistirà en el temps aquest moviment ??? partit polític???

I les principals preocupacions o qüestionaments a nivell organitzatiu van ser:
  • Quina connexió té amb pl. Catalunya
  • Vigilar amb els partits polítics que vulguin utilitzar-lo
  • Com fer partícips al major número de gent (com arribar als barris)
  • Com coordinar esforços
  • Necessitat d’algun lideratge o cara visible
  • Si presentarem quelcom al ple de l’ajuntament

La reunió es va celebrar amb un interessant ambient d’acollida, respecte i ànim. Moltes de les persones assistents ja han participat d’alguna o varies assemblees de l’acampada. Més de la meitat recordaren que parlaven a títol personal.

L’AVV de Santa Eulàlia va ser l’única en parlar a títol de la seva junta.
AVV. Sant Josep ens recorda que l’assemblea de persones en atur té seu al seu barri
AVV. Bellvitge ens proposen, a títol personal, ajuda en quant a la temàtica del medi ambient


(castellano)

Nos hemos presentado en la sede de la Federació d’Associació de Veïnes i Veïns de L’Hospitalet de Llobregat para presentar formalmente la Acampadalh en su asamblea.

La reunión ha servido para exponer el origen, funcionamiento y estado de la acampada des de la ocupación de la Plaza del Ayuntamiento y para compartir impresiones, inquietudes y ánimos. Las diferentes presidencias de las asociaciones han expresado su conformidad y alegría por la iniciativa vecinal, la cual esperaban desde la ocupación de la Plaça de Catalunya de Barcelona. Y después de una rueda de participaciones individuales, las principales manifestaciones más comunes en cuanto al movimiento en general han sido las siguientes:

  • Este movimiento, revolución, no ha surgido de la nada, es la continuidad de muchas otras luchas que se han hecho en nuestro país a lo largo de la historia.
  • ¿¿¿Cómo persistirá en el tiempo este movimiento??? ¿¿¿Partido político???

Las principales preocupaciones o dudas a nivel organizativo que se han planteado han sido:¿Cuál es la conexión con Pl. Catalunya?

  • Tener cuidado con los partidos políticos que quieran utilizarlo
  • ¿Cómo hacer partícipes al mayor número de personas (cómo llegar a los barrios)?
  • ¿Cómo coordinar esfuerzos?
  • Necesidad de algún liderazgo o cara visible
  • Si se presentará algo al pleno del ayuntamiento

La reunión se ha celebrado en un interesante ambiente de acogida, respeto y ánimo. Muchas de las personas asistentes ya han participado en alguna de las asambleas de la acampada. Más de la mitad recordaron que hablaban a título personal.

La AVV de Santa Eulàlia ha sido la única que ha hablado en nombre de su junta.
La AVV de Sant Josep nos recuerda que la asamblea de personas en paro tiene sede en su barrio.
La AVV de Bellvitge nos propone, a título personal, ayuda en cuando a la temática de medio ambiente.

Directorio de material de difusion

Estas octavillas, y en general, todas las de la sección Para Imprimir, son de ¡¡COPIA Y DIFUNDE o de COPIA Y PÁSATE A DEJARLAS POR EL PUNTO DE INFORMACIÓN de la plaza del Ayuntamiento o contacta con comision-comnunicacion-difusion-lh@googlegroups.com PARA QUE TE LAS RECOJAMOS!!

Gracias!!!


p.d: Les octavetes del directori d'asemblees temàtiques, ¡¡¡caduquen!!! perque cada dimarts i dijous avançarem un tema. Agafeu la que toqui!!

Ultima actualización: 07/06/2011 Assemblea temàtica SANITAT








(asambleas temáticas: archivos pdf >> nombre IDIOMA medidas.pdf)
castellano / català (CAT / CAS);
1 o 4 octavillas x folio A4 (1a4 / 4a4)


(sanidad / sanitat)
4 octavetes, foli A4


( manifest: fitxers pdf >> nom IDIOMA mides.pdf)
castellano / català (CAT / CAS);
1, 2 o 4 octavetes x foli A4 (1a4 / 2a4 / 4a4)







Anar directament a la pàgina de box, si no s'activat la capsa
Ves directamente a la pàgina de box si no se ha activado la caja.

Manifiesto / Manifest





(Castellano)
En la Acampada L'Hospitalet somos plurales y nadie nos representa. Nos organizamos en comisiones y tomamos las decisiones de forma horizontal y por consenso mediante asambleas en las que toda persona puede participar. Nadie nos representa y no representamos a nadie. Somos una muestra de un movimiento muy diverso que pretende ser inclusivo, en el que todas las personas tienen cabida, pueden expresar su indignación y participar en la construcción de alternativas o propuestas.

Creemos que este sistema ha secuestrado el concepto de democracia. Consideramos que el actual sistema político y financiero ha pervertido el significado de que la voluntad del pueblo, de la gran mayoría, es soberana. Lo que vivimos actualmente no es una verdadera democracia ni a nivel político ni a nivel económico ni a nivel social y nos gustaría cambiarlo. Creemos que hay que regenerar esta realidad. Continuaremos luchando para que Acampada L'Hospitalet, como representación del movimiento en nuestra ciudad, sea la semilla que consiga que todas las personas nos sintamos incluidas y seamos respetadas.




(Català)
A l'Acampada L'Hospitalet som plurals y ningú ens representa. Ens organitzem en comissions y prenem les decisions de forma horitzontal i per consens mitjançant assemblees en les que tota persona pot participar. Ningú ens representa i no representem a ningú. Som una mostra d'un moviment molt divers que pretèn ser inclusiu, en el que totes les persones tenen cabuda, poden expressar la seva indignació i participar en la construcció d'alternatives i propostes.


Creiem que aquest sistema ha segrestat el concepte de democràcia. Considerem que l'actual sistema polític i financer ha pervertit el significat de que la voluntat del poble, de la gran majoria, és soberana. El que vivim actualment no és una veritable democràcia ni a nivell polític ni a nivell econòmic ni a nivell social i ens agradaria canviar-ho. Creiem que hem de regenerar aquesta realitat. Continuarem lluitant per a què Acampada L'Hospitalet, com a representació del moviment a la nostra ciutat, sigui la llavor que aconsegueixi que totes les persones ens sentim incloses i siguem respectades.







ACTA ASSEMBLEA 29 de maig de 2011

ACTA ASSEMBLEA 29 de maig de 2011

ACAMPADA L’HOSPITALET (20:35 h)

PREVIS

Es llegeix el manifest aprovat en l’assemblea del dissabte 28 de maig i s’expliquen les normes de funcionament de l’assemblea.

A continuació es llegeix l’acta de l’assemblea del dissabte i s’obre el torn de paraules sobre ella.

També es fa saber que s’ha fet una acció de repartiment d’octavetes (convocatòria de cassolada i assemblea) i es recorda la xerrada de la tarde amb Jaume Botey.

Per últim, es tira endavant la recollida de signatures en contra de l’actuació policial el divendres passat a pl. Catalunya. També s’aprofitaran les festes dels barris per a posar una taula per a la recollida de signatures.

ORDRE DEL DIA

  1. Continuació de la acampada
  2. Assemblees perifèriques (reunió a pl. Catalunya)
  3. Treball de les comissions

Es somet a votació l’ordre del dia -> APROVAT

1. Continuació de l’acampada

S’obre el torn de paraula

Propostes:

  • Fer assemblea dilluns, dimecres i divendres i fer eixos temàtics els dimarts i el dijous. [assemblea anterior]
  • Fer assemblees diàries perquè hi ha molta feina per a resoldre i hi ha coses que no poden esperar un dia per a ser aprovades. [Dani i un altre noi]
  • Fer-les intercalades i si hi ha algun tema urgent, proposar-lo a votació.
  • Fer visible en un cartell de la plaça el tema de cada dia. [Noemí]
  • Tractar el tema del maltractament a nens i gent gran.

Opinions i debat:

· Fer assemblea diària per anar més ràpid, perquè tot s’ha de sotmetre a votació.

· És millor fer-les intercalades per a tenir temps per a treballar temes de fons, treballar temes específics i no cremar-nos. [Jesús i un altre noi]

Es voten les propostes i s’aprova que es facin assemblees intercalades amb eixos temàtics.


2. Relació amb pl Catalunya i la resta d’acampades perifèriques

Propostes:

  • Fer accions conjuntes amb el Baix Llobregat.
  • Fer cassolada a la mateixa hora.
  • El dissabte 4 de juny (a les 12h) fer connexió de videoconferència amb pl. Catalunya.
  • Fer un perfil de Facebook pel Baix Llobregat.

Es someten a votació i queda aprovat que un cop a la setmana es farà coordinació amb la resta d’acampades del Baix.

3. Treball de les comissions

Propostes:

  • Que la comissió dactivitats obri una agenda amb les accions i les activitats per tal de fer una millor difusió del que fem.
  • L’Associació de veïns ofereix 2500 fotocòpies gratuïtes.
  • Es demana que es revisi quantes persones hi ha a cada comissió per a poder planificar accions factibles.
  • Es planteja crear una comissió de convivència per a fer de mediadora entre els que hi som.
  • Carmen recorda el tema de neteja a l’acampada: cigarretes, pintura, etc.
  • Paco proposa fer torns de neteja.
  • Cesc proposa organització i visibilitat, especialment en els estands.
  • Es demanen voluntaris per a crear la comissió de convivència i una altra de medi ambient.

Finalment, el Didac agraeix l’actitud de la gent que va anar a recolçar a l’acampada de pl. Catalunya el dia del desallotjament.

Es dóna per acabada l’assemblea.


ACTA ASAMBLEA 29 de mayo de 2011

ACAMPADA L’HOSPITALET (20:35 h)

PREVIOS

Se lee el manifiesto aprobado en la asamblea del sábado 28 de mayo y se explican las normas de funcionamiento de la asamblea.

A continuación se lee el acta de l’asamblea del sábado y se abre turno de palabra.

También se informa de la acción de reparto de octavillas (convocatoria de la cacerolada y asamblea) y se recuerda la charla de la tarde con Jaume Botey.

Por último, se tira adelante la recogida de firmas en contra de la actuación policial el viernes pasado en pl. Catalunya. También se aprovecharán las fiestas de los barrios para poner una mesa para la recogida de firmas.

ORDEN DEL DÍA

  1. Continuación de la acampada
  2. Asambleas periféricas
  3. Trabajo de las comisiones

Se somete a votación el orden del día -> APROBADO

1. Continuación de la acampada

Se abre el turno de palabra.

Propuestas:

  • Asamblea lunes, miércoles y viernes y dedicar el amrtes y el jueves a ejes temáticos. [asamblea anterior]
  • Asambleas diarias porque hay mucho trabajar por resolver y hay cosas que no pueden esperar un día para ser aprobadas. [Dani y otro chico]
  • Hacerlas intercaladas y si hay algún tema urgente, se propone la votación en asamblea.
  • Hacer visible los temas de cada día en un cartel de la plaza. [Noemí]
  • Tratar el tema del maltrato a niños y ancianos.

Opiniones y debate:

· Hacer asamblea diaria para ir más rápido, porque todo se tiene que someter a votación.

· Es mejor hacerlas intercaladas para poder tener más tiempo para trabajar temas a fondo y cuestiones más específicas y no quemarnos. [Jesús y otro chico]

Se votan las propuestas y se aprueba que se hagan asambleas intercaladas con ejes temáticos.


2. Relación con pl Catalunya y el resto de acampadas periféricas

Propuestas:

  • Hacer acciones conjuntas con el Baix Llobregat.
  • Hacer cacerolada a la misma hora.
  • El sábado 4 de junio (a las 12h) hacer conexión de videoconferencia con pl. Catalunya.
  • Hacer un perfil de Facebook para el Baix Llobregat.

Se somete a votación y queda aprobado que una vez por semana se hará coordinación con las otras acampadas del Baix.

3. Trabajo de las comisiones

Propuestas:

  • Que la comisión de actividades abra una agenda con las acciones y las actividades para que se puede hacer una mejor difusión de lo que hacemos.
  • La Associació de veïns ofrece 2500 fotocopias gratuitas.
  • Se pide que se revise cuántas personas hay en cada comisión para poder planear acciones factibles.
  • Se plantea crear una comisión de convivencia para hacer de mediadora entre los que estamos.
  • Carmen recuerda el tema de la limpieza de la acampada: cigarros, pintura, etc.
  • Paco propone hacer turnos de limpieza.
  • Cesc propone más organización y visibilidad, especialmente en los estands.
  • Se piden voluntarios para crear la comisión de convivencia y otra de medio ambiente.

Finalmente, Didac agradece la actitud de la gente que ha apoyado la acampada de pl. Catalunya el día del desalojo.

Se cierra la asamblea.

Jaume Botey, ¿Com hem arribat a aquesta crisi?